ספיר סבן דה וויס - דה וויס 4 עונה חדשה | עם ג'וי נאג, דורין הירבי, רון עבדן ... - The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים.. במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים). The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים. בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות.

במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים. בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים). The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים.

דה וויס מבחן המנטורים | גפן מתחסד - יוסמיוסיק
דה וויס מבחן המנטורים | גפן מתחסד - יוסמיוסיק from yosmusic.com
The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים. במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים. בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים).

בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות.

בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים). במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים. The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים.

במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים). The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים. בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות.

TMI | ספיר סבן אחרי שלומי שבת, היא כובשת את לב המעריצים
TMI | ספיר סבן אחרי שלומי שבת, היא כובשת את לב המעריצים from images.maariv.co.il
The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים. במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים). בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות.

הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים).

בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים). במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים. The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים.

The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים. בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים). במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים.

דה וויס ההופעות החיות | אלי חולי Vincent - יוסמיוסיק
דה וויס ההופעות החיות | אלי חולי Vincent - יוסמיוסיק from www.yosmusic.com
בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים). The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים. במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים.

הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים).

בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות. במהלך הצילומים פגשה את עציון מאיר, והשניים החלו לנגן ולהופיע יחד, בארץ ובחול, וכתבו אלבום משותף בשם מילים. The voice (דה וויס) ישראל היא תוכנית מציאות ישראלית העוסקת בחיפוש כישרונות מוזיקליים על ידי מנטורים. הפרס לזוכה הוא חוזה הקלטות בינלאומי בחברת התקליטים הליקון (פרס בשווי מאות אלפי שקלים).

בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות ספיר סבן. בשנת 2012 השתתפה בעונה הראשונה של התוכנית דה וויס ישראל והודחה בשלב ההופעות החיות.